Dear Traveler, I have read your recent feedback during your stay with us, first and foremost I sincerely apologize for the service shortfall you encountered. We always strive to provide the best service to our guests and on this occasion, we did not meet your basic expectation. I hope you can provide me with more details during your stay such as your complete name and confirmation number. Please send it to dtmnmarcom@dusit.com so we can forward your invoice. Hoping to hear from you. Thank you.
総合3
投稿者さんの デュシタニ マニラ のクチコミ
7月23日から27日まで仕事で宿泊しました。チェックアウト時に停電となり、その場でカード決済ができないので、通電後にチェックイン時のデポジットで決済をするとのことでした。カード伝票は後日スキャンして送付するとのことでしたが、まだ来ていません。領収書も発行されませんでした。五つ星ホテルなのですが不安が残ります。なんといっても、フロントに非常電源がないことにびっくりしました。
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Dear Traveler,
I have read your recent feedback during your stay with us, first and foremost I sincerely apologize for the service shortfall you encountered. We always strive to provide the best service to our guests and on this occasion, we did not meet your basic expectation.
I hope you can provide me with more details during your stay such as your complete name and confirmation number. Please send it to dtmnmarcom@dusit.com so we can forward your invoice. Hoping to hear from you. Thank you.
Graciously Yours,
Stanley Lo
General Manager