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総合2
投稿者さんの ニュー コースト ホテル マニラ のクチコミ
2022年7月に利用。
5星ホテルとしての感想。
歩いて1分以内にセブンイレブンがあり、数分歩けばロビンソンデパートもある。食べ物屋もあり立地条件は問題ない。(夜間は1で歩くのは危険に思えた。)
ホテルでは、従業員の教育はバラバラなのか丁寧に挨拶してくる方も、しない方も。
朝食のレストランはバッフェであったが、スープのコーナに担当のコックが居なく呼びに行く事も。
部屋には隣部屋とのコネクティングルームのドアが有り、ドアが薄いのか隣の韓国人の声が聞こえ、深夜まで寝れなかった。
また各部屋のドアの閉まる際の音が大きく室内にかなり響く。
5星と思っていくと?となるかもしれません。
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Dear 投稿者さん,
We regret to read that we have obviously not exceeded your expectations on your recent stay and we certainly understand your frustration. Please be assured that we will address the concerns you have raised to ensure we are only offering the highest level of hospitality and service to all our guests.
We greatly value your support and hope you will give us another chance to welcome you back.
Sincerely,
Marc Kerckhofs
General Manager