Thank you for your feedback. We regret to know that you were faced with an unpleasant experience during your stay with us, and we would like sincerely apologize for this.
We have done our investigations, and unfortunately due to a technical error, the inclusions for your stay were not disseminated to the reservation, hence our Reception Team was not aware of the Welcome Drink and Complimentary Late Checkout. However we understand that the Late checkout was later extended to you.
Ms Tanabe, Customer satisfaction is our priority, and we do hope to be able to extend a service recovery to you, the next time you come. Please feel free to approach our Assistant Front Office Manager on your next visit, who will meet up with you personally.
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投稿者さんの イビス シンガポール オン ベンクーレン のクチコミ
楽天の出張プラン、ウェルカムドリンクと16時までのレイトチェックアウト特典があるので利用を決めました。
ホテルにはこのプランの内容が全く伝わっていないようです。
チェックインの際にレイトチェックアウトをお願いしましたが、プランの話は聞いていない、16時ならチャージするの一点張り。日本語の予約確認書に16:00の文字があり、それを見せて納得してもらったつもりが、レセプションも上っ面だけ解決した対応をして全く16時になっておらず、チェックアウトの12時に部屋の鍵を無効にされました。
再度レセプションで同じような交渉をしましたが、そんなことは言っていない、チェックインの際にだれがOKといったか、、などと言われる始末。
最終的には16時にはしていただけましたが、大変不愉快な思いをしました。
また、ウェルカムドリンクも、出せないと言われましたが、最終的には”私のサービスで出してあげましょう”と頂くことができましたが、プランに含まれているのになぜそのようなことを言われないといけないのでしょうか
楽天にはクレームを入れてください、と言われましたが、それは予約者に依頼することですか??ホテルの企画販促部門の問題を客にクレームさせるのでしょうか?
国内外のホテルにかなりの泊数泊まりますが、ここまで悪人にされたのは初めてです。
楽天さんも、プランの特典内容は英語で記載するなどの工夫が必要なのでは?
その他の感想は下記の通りです。
・立地はブギスから徒歩7-8分、徒歩10-15分でラッフルズホテルやかやトーストの有名な喜園珈琲店、リトルインディア、ちょっと頑張ればムスタファショッピングセンターも行けます。
・お部屋はアメニティは最低限。
・室内は清潔だが、洗面所の排水が床にダダ洩れ
・レセプションはお世辞にもおもてなしの気持ちがあるといえず、大量の客をさばくのみ
・朝10時にチェックインできた
・チェックイン前、後のシャワーが利用できる部屋の案内や携帯電話、レンタル自転車等、楽天に記載されているサービスの案内は一切なし
特典、サービス、部屋の使いやすさ等求めず、通常条件で宿泊するのであれば、リーズナブルだし、快適といえば快適なのでよいのではないかと思います。
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Dear Ms Tanabe,
Thank you for your feedback. We regret to know that you were faced with an unpleasant experience during your stay with us, and we would like sincerely apologize for this.
We have done our investigations, and unfortunately due to a technical error, the inclusions for your stay were not disseminated to the reservation, hence our Reception Team was not aware of the Welcome Drink and Complimentary Late Checkout. However we understand that the Late checkout was later extended to you.
Ms Tanabe, Customer satisfaction is our priority, and we do hope to be able to extend a service recovery to you, the next time you come. Please feel free to approach our Assistant Front Office Manager on your next visit, who will meet up with you personally.
Meanwhile, please do not hesitate to reach out to us should you require further assistance.
Best Regards
Lynn Ruslan
Assistant Reservations Manager