Dear Valued guest, Thank you very much for your constructive feedback. We regret to hear that we have not been able to meet your expectations during your last visit. Providing our guests with the best possible hospitality and service has always been our mission. Your valuable feedback had addressed with the team. Please trust that we will work harder for immediate improvement. We look forward to an opportunity of welcoming you back to Pathumwan Princess Hotel again in the future. Kind regards, Patcharee Phetpiroon Resident Manager
投稿者さんの パトゥムワン プリンセス ホテル のクチコミ
5月2日から5泊いたしました。
今回宿泊したお部屋は、エグゼクティブスイートでしたが施設は恐らく10年以上利用されておりシンクや扉などに傷みを感じる部分がありました。
また、今回はプールを楽しみにしていましたがプール施設もかなり古くデッキエリアも釘が出ていたり板が外れかかっていたり、、、もう少し手入れが出来ていると良いかなと感じました。
楽天トラベルを利用した理由として、さまざまな特典が付帯されていた点が大きいのですが、レストランの割引などは店舗が営業しておらず利用できませんでした。
朝食についても、クラブラウンジでとのことでしたが一般宿泊者の方々と共に1つのレストランで食事をすることとなりました。
特典として記載をするのであれば、きちんとホテル側と調整をしていただきたいです。
しかしながら、ホテルの方々は柔軟かつ温かな対応で好感がもてました。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear Valued guest, Thank you very much for your constructive feedback. We regret to hear that we have not been able to meet your expectations during your last visit. Providing our guests with the best possible hospitality and service has always been our mission. Your valuable feedback had addressed with the team. Please trust that we will work harder for immediate improvement. We look forward to an opportunity of welcoming you back to Pathumwan Princess Hotel again in the future.
Kind regards, Patcharee Phetpiroon Resident Manager