Dear Valued guest, Thank you very much for your constructive feedback. We regret to hear that we have not been able to meet your expectations during your last visit. Please accept our deepest apologies for the inconvenience caused during your comment shared with concerned departments for the further improvement. We look forward to an opportunity of welcoming you back to Pathumwan Princess Hotel again in the future. Kind regards, Erik Lannger General Manager.
投稿者さんの パトゥムワン プリンセス ホテル のクチコミ
10月に2泊利用しました。
中心街に位置しており、駅・商業施設直結で立地は申し分ありません。部屋も広くてキレイで快適でした。
特別特典で「毎日2本ビール付き」というプランで予約しましたが、冷蔵庫には何も入っておりませんでした‥。初日だけ忘れたのかな?と思いましたが、翌日も変わらずでした。(同行者は入っていたとのことなので、単純に私だけ忘れられていたのかと‥。)夕食に外で十分飲んで帰ったので、結果としては不要でしたが、少し残念でしたので星-1としました。
私が利用した際は日本人観光客は他にはおらず、欧米、中東、中韓の方がメインでした。カウンターでは日本語が通じる方はいません。基本会話は英語になるので、最低限のヒアリングと会話ができた方が良いです。
最後に、チェックアウトは余裕を持った方が良いです。チェックアウト受付のレーンが1つだけなので、時間によってかなり混雑します。私はにチェックアウトしようと9時半にカウンターに並びましたが、私の前の欧米の方が恐らく延泊の交渉を始めたことで、かなり渋滞しました。会計はチェックイン時に済ませているのでカードキーを返却するだけだったのに、30分以上待ちました。。
ただ、総じて満足ではありますので、参考にしていただければと思います。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear Valued guest, Thank you very much for your constructive feedback. We regret to hear that we have not been able to meet your expectations during your last visit. Please accept our deepest apologies for the inconvenience caused during your comment shared with concerned departments for the further improvement. We look forward to an opportunity of welcoming you back to Pathumwan Princess Hotel again in the future. Kind regards, Erik Lannger
General Manager.