Dear Valued guest, Thank you for sharing the excellent review regarding your recent stay at Grande Centre Point Terminal 21. Your kind feedback is extremely appreciated, and I look forward to conveying this to the entire team to learn that their efforts were recognized. However, this will be conveyed to all concerned departments to address constructively and we're inspired to continue moving forward to develop our service quality. Thank you again for continually supporting us and we hope to have the pleasure of welcoming you here on the next occasion.
総合5
投稿者さんの グランデ センター ポイント ホテル ターミナル21 のクチコミ
毎年こちらのホテルを利用させてもらってますが、今回久しぶりに再開した深夜便でしたので、早朝ホテル到着時のチェックインでデポジット請求のみの為三日目に部屋に入れないトラブルがあり確認したら、、最初は当方が支払いしてないので部屋には入れないのは仕方ないというような感じで言われましたが、再度確認したら、フロント担当の方のミスでホテル代を請求されてなかったために起こったトラブルでした。。フロント脇のコンシェルジュの方の対応時の笑顔が素敵でしたので、怒りもすぐに収まりました。何度宿泊しても素敵なホテルですので、このようなことがないようにしていただきたいです。又今回のアップグレードも素敵な部屋で大変満足でした。次回も宿泊したいです。
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Dear Valued guest,
Thank you for sharing the excellent review regarding your recent stay at Grande Centre Point Terminal 21.
Your kind feedback is extremely appreciated, and I look forward to conveying this to the entire team to learn that their efforts were recognized.
However, this will be conveyed to all concerned departments to address constructively and we're inspired to continue moving forward to develop our service quality.
Thank you again for continually supporting us and we hope to have the pleasure of welcoming you here on the next occasion.
Atthasit Thattanachok
Duty manager