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投稿者さんの 大阪マリオット都ホテル のクチコミ
- 投稿者さん 2014年05月10日 07:34:18
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オープンしたばかりだからかチェックインに長蛇の列。
クラブフロアもここですか?と聞くもてんぱってる身だしなみのだらしないスタッフが面倒くさそうに『そうですそうです』
やっと順番来た!と思ったら別のスタッフがクラブフロアご利用のお客様ご案内します。
クラブフロアでも下の状況は伝わっているだろうに、お待たせしてすみません。の一言もなし。
クロークに預けていた荷物は直接部屋に運んでと頼んでいたのに、チェックインした後にお茶を飲んでたらそこに持って来るわ、部屋に行こうとしても案内は無し。
エレベーターの場所すら案内無し。
クラブフロアのアフタヌーンティーの時間の内容の粗末な事。
あんなクラブフロア見たことない。
スタッフの気のきかなさもビックリするぐらい。
夜は混雑していたからか冷蔵庫のドリンク補充も間に合っていなかった。
フロントやクラブフロアの作りは豪華だが、部屋は『ちょっと広いビジネスホテル』
まぁ値段なりの内容かもしれないがスタッフのホスピタリティの低さには本当にびっくり。
ビジネスホテルの方がマシかも?- 旅行の目的
- レジャー
- 同伴者
- 家族
- 宿泊年月
- 2014年03月
- ご利用の宿泊プラン
- 【ポイント10倍・春得】地上250m上層階クラブルーム“天空の癒し空間”でパノラマの絶景を♪
- ご利用のお部屋
- 【クラブデラックスツイン 禁煙】
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投稿者さんの 大阪マリオット都ホテル のクチコミ
- 投稿者さん 2014年04月19日 11:42:15
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クラブフロアのプランで宿泊しました。景色は長居スタジアムだけ見えただけでした。残念なのはそこではなく、チェックイン前に38階ヘ行くエレベーターに乗っていたら20階からカメラを持った変な輩が我先にと乗り込んで来て私のバッグが少しずつ潰れていき、中は電車のラッシュ状態でした。明らかに私が宿泊客にもかかわらず常識のかけらも無い連中に潰されたまま38階に着いた。降りようとしてるのに出口付近の輩は降りてくれない。普通なら道を開けるのが常識なのにそれをしない。部屋のドライヤーは安物。(近鉄がバックについているとここまでコスト削減させられて従業員さんも可哀想です。)景色を楽しむのでしたら前売り¥2000で展望台に行った方が大阪城も確実に見えるのでそちらをおすすめします。
- 旅行の目的
- レジャー
- 同伴者
- 一人
- 宿泊年月
- 2014年03月
- ご利用の宿泊プラン
- Marriott Luxury Stay ~クラブルーム~ 【クラブラウンジ付】
- ご利用のお部屋
- 【クラブダブル 禁煙】
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投稿者さんの 大阪マリオット都ホテル のクチコミ
The Worst serviced hotel in Osaka.
Compared to Ritz-Carlton Osaka, New Otani Osaka, Marriott Nagoya,
Marriott Osaka is the worse in terms of experience, training, and service mind of staff.
They are inexperienced, had difficulties in handling customer's request.
When I arrived at 8 pm, the room was not prepared as to what I asked for. I had to wait for an hour before a room being ready for ertry. Nome of the staff tol me that they made mistakes.
Other things I observed was that it was quite dark in the elevator. The quality of water for shower was not good as that of New Otani Osaka.
I would not recommend staying at this hotel to my friends.
I recommend not to reserve Marriott Osaka. I promise
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Warm greetings from Osaka Marriott Miyako Hotel.
Please accept our sincerest apologies for your unpleasant stay at our hotel and we are really sorry for the inconvenience caused to you during your stay of 2 ?3 Apr.
I can imagine that our inability to accommodate you with the feather fee room immediately and also let you wait for long time for check in.
Please kindly note that we had received your request information by your email at 9:18pm on 2 Apr which is on your check in date.
We would appreciate your kind understanding that we were unable to prepare feather fee room in advance as we did not received information by Marriott Customer Care regarding before 2 Apr.
Once again we apologize that we are not able to response to your request immediately and apologize to you in person.
I hope you can forgive this inconvenience and not let it stop you from staying with us in the future.
Sincerely,
Osaka Marriott Miyako Hotel
Room reservation manager
Katsutoshi Asazawa