Dear Our Valuable Customer, Warmest greetings from SAIGON HOTEL. On behalf of hotel management, we would like to say thank you so much for your staying and spending your time to write review on Rakuten. To improve our restaurant, we are making some changes not only about food, but for the staffs. If it makes you inconvenient, we sincerely apology. SAIGON HOTEL are working our best. We do hope to have another chance to welcome you back when you come to HCM again. Please do not hesitate to contact us for any further assistance. Best Regards.
総合4
投稿者さんの サイゴン ホテル のクチコミ
毎月こちらのホテルを利用していますが、今回いろんなところに変化を感じました、といっても、フロント、お部屋などは変化があっても気にならず、レストランだけが残念になっていました。
過去何度も利用していますが、レストランスタッフも長く働いていらっしゃる方が複数いらして、お互い顔も覚えて、あいさつもするくらいだったのに、古いスタッフが全員おられず、見たことのない人ばかりでした、しかも、スタッフ数は倍増しているのに、サービス面が全然足りていません、おしゃべりしたり、携帯触っていたり、仕事中という意識のない人ばかりで驚きました。
今までレストランでの朝食が楽しみだったのに、かなり幻滅しました。
今後は朝食なくてもいいかも。。。
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Dear Our Valuable Customer,
Warmest greetings from SAIGON HOTEL. On behalf of hotel management, we would like to say thank you so much for your staying and spending your time to write review on Rakuten.
To improve our restaurant, we are making some changes not only about food, but for the staffs. If it makes you inconvenient, we sincerely apology.
SAIGON HOTEL are working our best. We do hope to have another chance to welcome you back when you come to HCM again. Please do not hesitate to contact us for any further assistance.
Best Regards.