Thank you for taking the time to share your experience during your stay with our resort. We are happy to read that you enjoyed the overall facilities and services provided by us. Thank you for your feedback in regard to Japanese-speaking staff, we have shared this concern to the management for evaluation and improvement.
Once again, thank you for sharing your experience and we hope to have the opportunity to welcoming you again to stay with us in the near future.
総合4
茨城のおっさんさんの ザ トランス リゾート バリ のクチコミ
部屋は綺麗で、テレビはNHKが写り1日2回タオル類、アメニティの補充が行われ、無料のエコバックが備え付けです。朝食は、フルアメリカンブレックファーストで充実しています。従業員は、ほぼ英語で日本語の分かる人はレセプションのみで、対応は個人差があり教育は行き届いていません。客層は、8割方オージーで若干アジア系が見られる程度です。
このホテル、築浅のためハード面のコンディションは良いと思いますがソフト面はまだまだだと思います。
このホテルの最大の弱点は、立地であり繁華街及び海には、徒歩30分程度係る状況です。
このホテルならリピートするかしないかは微妙です。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with our resort. We are happy to read that you enjoyed the overall facilities and services provided by us. Thank you for your feedback in regard to Japanese-speaking staff, we have shared this concern to the management for evaluation and improvement.
Once again, thank you for sharing your experience and we hope to have the opportunity to welcoming you again to stay with us in the near future.