The staff are very bad attitude. I ask one of the staff about their services. However, he couldn’t answer and told me they call back. Nevertheless I did not get the call so I went to the front desk. But he did NOT apologize to me!!! I will never use this hotel.
食事4
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投稿者さんの 金沢国際ホテル のクチコミ
従業員の対応が悪く、サービスについて問い合わせをしたら掛け直すと言われたが一向にかかってこず、フロントにこちらから5分コールしても全然出なかったので出向くと「あーあのお客さんね」という対応…
二度と利用しません。
The staff are very bad attitude.
I ask one of the staff about their services. However, he couldn’t answer and told me they call back.
Nevertheless I did not get the call so I went to the front desk.
But he did NOT apologize to me!!!
I will never use this hotel.
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この度は金沢国際ホテルをご利用頂きまして、ありがとうございました。
また、せっかくのご利用に際し、私共の不手際により大変不愉快な思いをお掛けしまして誠に申し訳ございません。
日頃よりお客様に気持ち良くご利用頂けるサービスを心掛けておりましたが、大変不愉快な気分にさせてしまいました事を心よりお詫び申し上げます。
今後はスタッフの育成を徹底して行う事と一人一人を厳しく指導して参ります。
これからもお気付きの点がございましたら、ご叱咤、ご指導頂けますようお願い申し上げます。
金沢国際ホテル
宿泊課マネージャー 松田 哲