On behalf of Lotte Hotel Yangon, please accept our apology for your unpleasant stay at the Lotte Hotel Yangon.
We strive to ensure our experience the best visits possible during the travels and we fell short of our goal this time. To prove to you that we take every complaint seriously.
Please feel free to contact us if you have any further questions or comments concerning your stay. Thank you.
総合4
投稿者さんの ロッテ ホテル ヤンゴン のクチコミ
クラブラウンジは大したことがないので、ラウンジアクセスなしのプランで十分だとおもいます。
ホテルは真新しいが殺風景な感じ。でもとても清潔でスタッフも礼儀正しくきちんとしています。 朝食はラウンジよりも絶対に地下のレストランがいいです。部屋も湖側でないと全く景色は楽しめません。ジム,プールもとてもいい設備ですが, お風呂はそこにかなりの砂がありました。 ヤンゴンの、水質のせいでしょうか?
ルームサービスもそこそこの味です。
両替してもらおうと思いましたが、US$100分程でも替えられる現地通貨がないといわれました。
それからラウンジに行くと食事を見ているところに付きまとうように部屋番号を聞きに来ます。5日間泊まっていましたが同じスタッフでも毎回部屋番号を聞いてきます。覚えれば?っておもいましたけど,そんなにラウンジに来ている宿泊客はいないようなので。
チェックアウトもクラブラウンジ宿泊客のデスクでしようとおもい行きましたが, 10分ほど待たされた後に下の階からカードの機械を持った他のスタッフが来ました。 何のためにクラブラウンジにとまったのかな? っと思うほどクラブアクセスの意味はないです。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear Our Valuable Guest,
On behalf of Lotte Hotel Yangon, please accept our apology for your unpleasant stay at the Lotte Hotel Yangon.
We strive to ensure our experience the best visits possible during the travels and we fell short of our goal this time. To prove to you that we take every complaint seriously.
Please feel free to contact us if you have any further questions or comments concerning your stay. Thank you.
Sincerely,
Lotte Hotel Yangon Management Team