楽天トラベル楽天25周年特設サイト

宿・航空券・ツアー予約

楽天トラベルトップ  >   >   >   >   > 

日和(ひより)ホテル大阪なんば駅前 クチコミ・感想・情報

日和(ひより)ホテル大阪なんば駅前

こちらの宿泊施設は、宿泊者からの総合評価点数が高い、もしくは多くの宿泊実績がある等の独自の条件を満たしたプリファードプログラム参加施設です。楽天トラベルへサービス利用料を支払うことにより、原則同条件の他の施設よりも上位に表示されています。(ヘルプページ参照)
    日程からプランを探す
    日付未定の有無
    チェックイン
    チェックアウト
    ご利用部屋数
    部屋
    ご利用人数

    1部屋目:


    大人 人 子供 0
    合計料金(泊)
    下限
    上限

    ※1部屋あたり消費税込み

    検索

    利用日
    利用部屋数
    部屋
    利用人数
    大人 人 子供 0
    合計料金(1利用あたり消費税込み)
    下限
    上限

    検索


    日和(ひより)ホテル大阪なんば駅前のクチコミ・お客さまの声

    総合評価
    • 4.57
    • アンケート件数:195件
    評価内訳
    項目別の評価
    • サービス4.44
    • 立地4.78
    • 部屋4.57
    • 設備・アメニティ4.51
    • 風呂4.54
    • 食事4.22

    総合3

    Yvonne Ipさんの 日和(ひより)ホテル大阪なんば駅前 のクチコミ

    Yvonne Ipさん [50代/女性] 2019-10-04 11:08:38

    I have booked a 23m2 double room which is the biggest room at your Hotel. But very disappointed that my room 814 is quite small! we can only get out of bed from one side, and there is no any bed side stand. The bath room is relatively big, and thus the living room becomes so small! And, the floor is so called tatami, the hotel requested us to take off the shoes at the entrance, but the wash sink is inside the room, how can we wash our hands after putting our shoes to leave the room ? so very troublesome room design!

    レビューを評価してください

    このレビューは参考になりましたか?

    不適切なレビューを報告する

    評価
    • 総合3
    • サービス4
    • 立地4
    • 部屋3
    • 設備・アメニティ3
    • 風呂3
    • 食事3
    旅行の目的
    レジャー
    同伴者
    家族
    宿泊年月
    2019年09月
    日和(ひより)ホテル大阪なんば駅前 2019-10-09 17:14:24

    Thank you for staying with us in HiyoriHotel Osaka Namba Station. We first want to apologize for not being satisfied you with the room design and room size. We are using Japanese-style tatami flooring in all of our rooms. We would like to provide the Comfortable environment for you to relax with bare foot while you get inside to our room.We have several room types with different bed sizes and room sizes, we hope that we can provide the room which is most suitable for your needs next time. Please consult with us about the size and design of your desired room when you come again. Our staff will provide the best recommendation for you.We will do our best and put must more effort to ensure that we can provide the comfortable stay and hoping that you will give us a perfect score in the future.
    Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit. It was a pleasure to host you and we hope you will make it back this way again soon.
    General Manager Ryoji Ishie

    ご利用の宿泊プラン
    30日前の予約でお得♪ 早割プラン30《朝食付き》 小学生以下添い寝無料☆
    ご利用のお部屋
    【デラックスダブル バス・トイレセパレート【さくら棟】■禁煙】

    このページのトップへ