遊びの予定で六本木に向かいました。直前予約でしたがスムーズに部屋への案内がありました。 部屋は比較的清掃がいきわ たっていました。匂いも問題なし1泊なので十分です。 気になった個所は、シャワーカーテンがカビ臭いところです。その点は改善が必要です。 また、チェックアウトの時、時間延長で料金精算が必要なので列に並んでいるのにスタッフは気づかず奥の部屋へ行ってしまいました。無人対応が売りなのかもしれませんが、接客サービスの対応としては今一つな印象を受けました。 english below
We had a last minute reservation and were shown to our room without a hitch. The room was relatively clean. The smell was fine and it was sufficient for a one-night stay. The only thing that bothered me was that the shower curtain smelled musty. This needs to be improved. Also, when we checked out, we had to wait in line to pay for the extra time, but the staff did not notice and went to a room in the back. The unattended service may be the selling point of the hotel, but I got the impression that the customer service was not up to par.
佐藤0661さんの アパホテル〈六本木SIX〉 のクチコミ
遊びの予定で六本木に向かいました。直前予約でしたがスムーズに部屋への案内がありました。
部屋は比較的清掃がいきわ
たっていました。匂いも問題なし1泊なので十分です。
気になった個所は、シャワーカーテンがカビ臭いところです。その点は改善が必要です。
また、チェックアウトの時、時間延長で料金精算が必要なので列に並んでいるのにスタッフは気づかず奥の部屋へ行ってしまいました。無人対応が売りなのかもしれませんが、接客サービスの対応としては今一つな印象を受けました。
english below
We had a last minute reservation and were shown to our room without a hitch.
The room was relatively clean. The smell was fine and it was sufficient for a one-night stay.
The only thing that bothered me was that the shower curtain smelled musty. This needs to be improved.
Also, when we checked out, we had to wait in line to pay for the extra time, but the staff did not notice and went to a room in the back. The unattended service may be the selling point of the hotel, but I got the impression that the customer service was not up to par.
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
この度はアパホテル〈六本木SIX〉にご宿泊いただき誠にありがとうございます。またお忙しい中、貴重なご意見を投稿いただきありがとうございます。シャワーカーテンにつきましては、清掃員にも共有し、お客様に気持ちよくお過ごしいただけるよう品質向上を目指すとともに、スタッフの接客につきましてもきちんと指導してまいります。
フロント 日吉