Thank you for posting your honest feedback regarding your recent stay in our Hotel. We have reviewed your comments carefully and fully understand your concerns. We have implemented some changes to avoid similar situations from happening again. Although we might have missed the opportunity to impress you at your 1st stay for which we sincerely apologize, I believe upon your future stay in our Hotel you will likely experience the implemented improvements yourself.
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投稿者さんの ザキューブホテル千葉 のクチコミ
様々課題があると思います。GOTOで安い金額じゃなく正規の金額だと☆1です。コロナの状況だったとしてもほかのホテルは駆使してサービスを提供していますから。
・駐車場付きは一回一回チケットをフロントにもっていかないとなりません、他のホテルはチケットがフリーになるので、その場でチケットも戻ってくるのに大変メンドクサイ。
・ベッドサイドにコンセントがないという事!
・部屋の掃除がなかった。100歩譲ってコロナで部屋の掃除は割愛している場合、それでも連泊の場合食事もついていないのだからごみがたまります。タオルだけの替えではなくごみ袋や歯磨き粉も用意するなど、ホテルのサービスが全く行き届いていない。
・シャワーヘッドはとても古く、いたい。
これを正規金額で支払いたいとは全く思いません。
トリプルだとたいがい1つが簡易ベッドなんですが、そうじゃないことはよかったです。
部屋の広さとエレベーターの高級感もよかったかな。
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Dear 投稿者さん,
Thank you for posting your honest feedback regarding your recent stay in our Hotel. We have reviewed your comments carefully and fully understand your concerns. We have implemented some changes to avoid similar situations from happening again. Although we might have missed the opportunity to impress you at your 1st stay for which we sincerely apologize, I believe upon your future stay in our Hotel you will likely experience the implemented improvements yourself.
Rogier Luijnenburg
General Manager - The QUBE Hotel Chiba
お客様へ、
この度は、ホテル滞在での正直なフィードバックを投稿していただきましてありがとうございます。
これを受け、同様の状況が再発しないために、いくつか問題点を改善させていただきました。
私たちは今回のご滞在で、お客様に感動していただく機会を逃したかもしれませんが、今後の当ホテルでのご滞在の際には、より快適になった空間を体験していただけると思います。 ご意見・ご質問などございましたらお気軽にお問合せくださいませ。お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。
ロジャー ロウネンバーグ
ザキューブホテル千葉 総支配人