Dear evolution923-sama, My sincere apologies for the inconveniences you experienced during your last stay in the hotel. I fully understand what happened and will rectify the described malfunctioning immediately to avoid similar situations from happening again in future. I am will be humbled if you could consider staying with us again upon your next visit to Chiba. We look forward to welcoming you back and provide a much more comfortable stay than the one you previously experienced. Yours sincerely, Rogier Luijnenburg - General Manager - The QUBE Hotel Chiba
総合2
evolution923さんの ザキューブホテル千葉 のクチコミ
2/21から22に宿泊しました。部屋に空きがあるとのことで広い部屋にしていただいたのはありがたかったのですが、暖房が効かず寒い思いをしました。また、ウォシュレットが作動せず困りました。サウナが気持ちよく出張でしばしば利用させていただいていますが、改善していただけると幸いです。
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Dear evolution923-sama,
My sincere apologies for the inconveniences you experienced during your last stay in the hotel. I fully understand what happened and will rectify the described malfunctioning immediately to avoid similar situations from happening again in future. I am will be humbled if you could consider staying with us again upon your next visit to Chiba. We look forward to welcoming you back and provide a much more comfortable stay than the one you previously experienced.
Yours sincerely,
Rogier Luijnenburg - General Manager - The QUBE Hotel Chiba
親愛なるevolution923-様、
ホテルでの最後の滞在中にご不便をおかけしましたことを心よりお詫び申し上げます。 私は何が起こったのかを完全に理解しており、同様の状況が将来再び発生するのを避けるために、説明されている誤動作をすぐに修正します。 次回千葉を訪れた際に、またお越しいただければ幸いです。 私たちはあなたを歓迎し、あなたが以前に経験したものよりもはるかに快適な滞在を提供することを楽しみにしています。
敬具、
RogierLuijnenburg-ゼネラルマネージャー-ザキューブホテル千葉