Thank you for staying with us at The Kowloon Hotel. We are terribly sorry to hear that your staying experience did not match your expectation. Please accept our sincere apologies and rest assured that our housekeeping has been reminded of this issue to ensure proper cleaning and amenities refilling procedures are adhered to at all times. Meanwhile, training will be reinforced to all the front line personnel to ensure clear information and welcoming service to be extended anytime. Once again, thank you again for sharing your feedback with us. We are much looking forward to have the chance to welcome your return to see our improvement, and to bring you a genuine wonderful experience.
立地5
投稿者さんの The Kowloon Hotel のクチコミ
過去に何度か利用していて特に問題なかったので今回はたまたまだとは思いますが非常に残念でした。浴室にシャンプーが無く、入浴開始後に気づいたためホテル側に連絡するのも面倒でそのまま我慢しました。カミソリとクシも無かったですが、これは元々置いていないのかもしれません。(以前どうだったかは忘れました)歯磨きセットは置いてあったので、シャンプーだけ忘れたのかかもしれませんね。
それと、外出後部屋に戻るとドアが空きません。そのためいちいちフロントに戻ってルームキーを処理しなければならず面倒でした。携帯電話やクレジットカードのそばにルームキーを置かないでと言われましたが、今時そんな脆弱な磁気を使っているのか?(他のホテルのルームキーは問題ないのに)また、それならそうとチェックインの時に説明して欲しい。
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Dear Guest,
Thank you for staying with us at The Kowloon Hotel. We are terribly sorry to hear that your staying experience did not match your expectation. Please accept our sincere apologies and rest assured that our housekeeping has been reminded of this issue to ensure proper cleaning and amenities refilling procedures are adhered to at all times. Meanwhile, training will be reinforced to all the front line personnel to ensure clear information and welcoming service to be extended anytime. Once again, thank you again for sharing your feedback with us. We are much looking forward to have the chance to welcome your return to see our improvement, and to bring you a genuine wonderful experience.
Best wishes,
The Kowloon Hotel Management