Dear Guest, Thank you for taking time to share your review. My humble apology for the unsatisfactory experience you had during your stay. I am addressing these shortcomings with the team to get things right. I understand your sentiment of disappointment, but I hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.Guy Charles Owen, General Manager
総合3
投稿者さんの パークロイヤル クアラルンプール のクチコミ
チェックインして渡された鍵で部屋を開けたらテレビも電気も付いたまま、テーブルの上には飲みかけのジュース、床にはスリッパ!だれかいる!と慌ててフロントに連絡!結局掃除忘れでその部屋の人はチェックアウトした後だったんですが、随分待たされ怖い思いしたのに特に説明も謝罪もなく別階の部屋をあてがわれました。
それ以外はまあ特に問題もありませんでしたが、出張利用だったので宿泊証明書欲しいと言っても「そんなサービスはしてない」とイヤーな感じの対応でした。
立地が抜群なので多分また泊まると思いますがサービスは期待できません。
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Dear Guest, Thank you for taking time to share your review. My humble apology for the unsatisfactory experience you had during your stay. I am addressing these shortcomings with the team to get things right. I understand your sentiment of disappointment, but I hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.Guy Charles Owen, General Manager