Dear guest, Thank you for taking time to share your review. We are very sorry to learned that we did not meet your expectations during your recent stay. We value your comments and hope to see you again in the near future. Guy Charles Owen, General Manager
総合2
投稿者さんの パークロイヤル クアラルンプール のクチコミ
楽天トラベルから予約した際、幼児2人のうち、1人をベッドありにしたにも関わらずエキストラベッドが用意されていなかった。しかもそれをチェックイン時に伝えたら追加料金が必要との事。納得がいかずに宿泊をやめようか考えていたところ、ホテル側がフリーでエキストラベッドを置く、とかなり渋々であったが言ってくれたのでそうして貰った。今回の件、こちらとしては楽天が悪いのかホテルが悪いのか分からない。はっきりして欲しい。それ以外でも冷蔵庫が冷えない、外の騒音がうるさくて眠れない、など全く良い所がなかった。唯一の利点は立地の良さだけ。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear guest, Thank you for taking time to share your review. We are very sorry to learned that we did not meet your expectations during your recent stay. We value your comments and hope to see you again in the near future. Guy Charles Owen, General Manager