First of all, I would like to express my sincerest appreciation for staying with us and sharing valuable comments. I am delighted to hear that the overall experience met your expectations especially the location of our hotel which is indeed fantastic and right next to shopping malls and BTS station. Also, helpful service that you received from our Front Office staff who tried their best to deliver arrival experience smoothly as possible. Once again, thank you for planning to stay with us on your next visit and please do not hesitate to reach out to us if we can be of any assistance. We are always here to do our best to assist.
総合3
投稿者さんの ノボテル バンコク オン サイアム スクエア のクチコミ
タイ国内でここ以外に宿泊したことがないので他のホテルとの比較はできません。
立地的には好立地。BTSの駅も近くサイアムパラゴン、サイアムセンター、サイアムスクエアはもちろん、BigCやセントラルワールド、MBCも徒歩圏内。コンビニや何軒かのマッサージも徒歩圏内でとっても便利な場所にあります。
毎年違うサイト経由でこちらのホテルのツインルームを予約しているのですが、今回初めて楽天トラベルを利用しました。
ただツイン確定のプランではなかったためダブルルームを用意されたので交渉してツインルームにしてもらいましたが、いつもとタイプの違う使い勝手の悪いタイプのツインルームになりました。部屋を変えてもらう際、同時にアーリーチェックインをお願いしたら追加料金なして11時で対応してくれました。(※チップは渡しました)
部屋自体は綺麗ですが特段清潔感がある訳でも高級感もなく。今回の部屋に関しては最初に用意されていたダブルの部屋はそれなりに綺麗な部屋でしたたが、ツイン変更を希望したために急遽用意された部屋だったと思うので、多少のことは良しとしましたがベッドの湿気がとても気になりました。朝起きたら何箇所か虫さされの様な跡が・・・・
バンコクの宿泊で何を優先させるかでホテル選びは変わると思いますが、自分はアクセスとセキュリティが1番なのでここを選んだことは後悔はしていません。
ただ今後楽天ラベルからの予約からもツインルーム確定の予約ができるようになればまたコチラから予約しますが、ツインが確定されないプランなら他のサイトを使うと思います。
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Dear Valued Guest,
First of all, I would like to express my sincerest appreciation for staying with us and sharing valuable comments. I am delighted to hear that the overall experience met your expectations especially the location of our hotel which is indeed fantastic and right next to shopping malls and BTS station. Also, helpful service that you received from our Front Office staff who tried their best to deliver arrival experience smoothly as possible. Once again, thank you for planning to stay with us on your next visit and please do not hesitate to reach out to us if we can be of any assistance. We are always here to do our best to assist.
Sincerely,
Titin Suwanthab
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