Dear valued guest, thank you for the feedback. We would like to apologize for any inconvenient matter caused during your stay. The issue you experienced has already been forwarded to team for service improvement. Thank you for letting us know and we hope that you will allow us to welcome you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager
部屋2
akosan2002さんの デュシタニ バンコク のクチコミ
7月18日に一泊しました。
部屋自体は広く経年での劣化は感じられましたが特に不満はありませんでした。
ただ、シャワーブースの排水がとても悪く、最後はくるぶし位まで水につかり・・・
一泊でしたので部屋は特に交換もお願いしませんでしたが、二泊以上でしたら絶対に交換をお願いしたと思います。
また7月の宿泊でしたのに、6月までのスパの限定メニューの案内が置いてありました。
ずっと使用されていなかった部屋だったのか。。。
疑問です。
ホテルの場所自体は駅からも近く便利でしたが、もう利用することはないかなぁ・・・
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear valued guest, thank you for the feedback. We would like to apologize for any inconvenient matter caused during your stay. The issue you experienced has already been forwarded to team for service improvement. Thank you for letting us know and we hope that you will allow us to welcome you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager