Dear valued guest, We are really sorry for any inconvenience you experienced. Your comment has been forwarded to operation team for service improvement. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back and offer you the true Dusit hospitality to enhance your stay. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager
設備・アメニティ3
1人中1人の方が参考になったと投票しています。
投稿者さんの デュシタニ バンコク のクチコミ
バンコクには同じ値段でもっと良いホテルがあると思いました。1番ランクの低い部屋だったので、他の部屋は分かりませんが…。
ウェルカムドリンクは1種類のみで、部屋にウェルカムフルーツもありませんでした。また隣の部屋の人が大声で話している声も響きました。アメニティもコットンがあるとよかったです。
五ツ星ホテルにしては、朝食も種類が少なく、驚きました。(特にサラダやジュース)パンの種類は豊富でおいしかったです。
日本人スタッフには1日だけお目にかかれましたが、愛想がなく機械的で、タイ人スタッフの方が感じが良い人がいました。
最終日チェックアウト後にジムのシャワーを使用しましたが、場所を尋ねると遠い場所でしたが案内してくださいました。
問題は特にありませんでしたが、この値段でしたら次回は泊まらないと思います。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear valued guest, We are really sorry for any inconvenience you experienced. Your comment has been forwarded to operation team for service improvement. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back and offer you the true Dusit hospitality to enhance your stay. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager