Dear valued guest, thank you for your feedback. We are sorry for any inconvenient matter you experienced. Your feedback has been forwarded to operation team for service improvement. We will fix the issue in order to ensure the standardized service offering to our guests. Look forward to welcoming you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager
立地5
投稿者さんの デュシタニ バンコク のクチコミ
到着した際ホテルの方で予約していた部屋の倍の平米に無料でグレ-ドアップしてくれていました。
チェックインの際、朝食、夕食付プランだったにもかかわらず、1食だけの夕食付だと言われましたが、到着前に日本人スタッフさんとメ-ルをしていたので、無理をしていただき、毎日夕食有にしていただきました。
後、フォトプレゼント付なのになかったです。
どうも楽天さんとホテルとの食い違いのようでした。スタッフさんとメ-ルしていなかったらどうなっていたことか・・・
私と同じプランを移用する人は泣き寝入りなのでしょうか?楽天さんの信用にもかかわることだと思います。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear valued guest, thank you for your feedback. We are sorry for any inconvenient matter you experienced. Your feedback has been forwarded to operation team for service improvement. We will fix the issue in order to ensure the standardized service offering to our guests. Look forward to welcoming you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager