Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. I regret you had a poor experience during your check in and that the staff displayed poor attitude.
I will share your feedback with the team and ensure proper training is done to correct this attitude. I also apologize that you were not escorted to your room and will ensure all staff understand what they have to do for all guests.
Once again, please accept our apologies for this shortfall in service and will ensure it does not happen again. We do hope this experience has not marred your impression of the hotel and that we will be able to welcome you back soon. Warm Regards, Ben Perera - Resident Manager
総合1
1人中1人の方が参考になったと投票しています。
投稿者さんの デュシタニ バンコク のクチコミ
老舗ホテルと期待して夏休みに利用しました。建物自体は古いですが、綺麗に清掃されていて不満はありませんでしたが、サービスは非常に不満です。チェックイン時には、フロントの従業員は他の方と笑いながら電話しながら片手間に顧客対応、部屋への案内も付きませんでした。高級ホテルなら部屋まで案内されて入室できるのが通常ですが、勝手に自力で部屋を探してくださいという経験は今回、初めてです。正直戸惑いました。従業員の態度も良くないです。気持ちの良いサービスを期待して行きましたが大変残念です。駅近で宿泊さえできれば良いというスタンスであれば充分なホテルです。なお、楽天トラベル側の問題としては、プランの内容確認はホテル側ときちんとされた方がよいと思います。ウェルカムフルーツ、ウェルカムドリンク付きのプランでしたがそのサービスは何もありませんでした。次回のリピートはないと思います。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. I regret you had a poor experience during your check in and that the staff displayed poor attitude.
I will share your feedback with the team and ensure proper training is done to correct this attitude. I also apologize that you were not escorted to your room and will ensure all staff understand what they have to do for all guests.
Once again, please accept our apologies for this shortfall in service and will ensure it does not happen again. We do hope this experience has not marred your impression of the hotel and that we will be able to welcome you back soon. Warm Regards, Ben Perera - Resident Manager