Thank you for choosing Sofitel Macau At Ponte 16 and for sharing your feedback. I am sorry to read that we were not able to entirely meet your expectations. However, I’m happy to inform you that we will be upgrading our keycard system starting early 2017. This way we can ensure that in the future, guest keys work more efficiently and are more convenient for our guests. We hope that we will get a chance to welcome you back in the future and show you the improvements.
Best Regards, Marcelo Sparberg Guest Experience Manager
投稿者さんの SOFITEL MACAU AT PONTE 16 のクチコミ
設備やアメニティの充実具合は文句なしでしたが、非常に残念だった点があります。カードキーの反応が悪く、1回で開く事はまれで最低でも3回、ひどい時は10回くらい差込直さないとドアが開かない事がありました。これには非常に不快感を感じました。たまたま同じフロアの他のお客さんも同じようにカードキーを何回も差し込んでドアが開かなくて困惑している姿を目にしたので、私のカードキーだけがおかしかったわけではないと思います。あとエレベータのボタンが選択できない事もありました。スタッフが同時に乗り込んできた時にボタン選択が出来ないと訴えると、カードキーを入れるようにとジェスチャーで示されましたけど、エグゼクティブフロアに行くわかでもないのに、なぜカードキーを差し込まないとエレベーターが使えないのか、この点にも不快感を感じました。これは早急に改善が必要な点ではないかと思います。それがなければ文句なしのホテルです。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear Guest,
Thank you for choosing Sofitel Macau At Ponte 16 and for sharing your feedback.
I am sorry to read that we were not able to entirely meet your expectations. However, I’m happy to inform you that we will be upgrading our keycard system starting early 2017. This way we can ensure that in the future, guest keys work more efficiently and are more convenient for our guests.
We hope that we will get a chance to welcome you back in the future and show you the improvements.
Best Regards,
Marcelo Sparberg
Guest Experience Manager