We are sorry to hear that we failed to meet your expectation during your stay with us last 02-03 Jan 2023, we have addressed all your concern with the management to facilitate more satisfactory service in the future. Kindly be informed that we will process a refund for the 3rd person charges that were charged to your credit card, we will update you once it has been processed successfully in our bank.
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Jennifer Lass Pasaquian Reservations Manager Shangri-La Mactan, Cebu E. jennifer.pasaquian@shangri-la.com T. 63 32 2310288
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投稿者さんの シャングリラ マクタン, セブ のクチコミ
楽天サイトに問題があります。13歳の子どもを含む家族3人の旅行に伴い、一部屋大人3人で予約していたら、チェックアウト時に楽天の表示代金のほか、3人目の追加料金を2000php要求されました。クレームしましたが、ホテルの決まりということで、受け入れてもらえませんでした。
また部屋のアメニティは全て2人分しか用意されてありませんでした。
さらにシャングリラのトップページに記載の楽天限定サービスですが、一切提供されませんでした。
結論としては、楽天トラベルの表示が偽りだらけでした。
チェックインのときも、楽天サイトからの予約として予約番号を告げたものの、確認に大変時間がかかりました。
シャングリラセブの予約なら、楽天ではなく、他社サイトで行う方がよいです。
シャングリラ自体は素晴らしいホテルです。特にお子さま連れにおすすめです。ただしトイレの流れは弱かったです。
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Dear Guest,
Greetings from Shangri-la Mactan Cebu.
We are sorry to hear that we failed to meet your expectation during your stay with us last 02-03 Jan 2023, we have addressed all your concern with the management to facilitate more satisfactory service in the future.
Kindly be informed that we will process a refund for the 3rd person charges that were charged to your credit card, we will update you once it has been processed successfully in our bank.
Again, we apologize for the inconvenience caused and we thank you for your understanding.
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Jennifer Lass Pasaquian
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Shangri-La Mactan, Cebu
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