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プレミアホテル門司港 クチコミ・感想・情報

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プレミアホテル門司港のクチコミ・お客さまの声

総合評価
  • 4.26
  • アンケート件数:3049件
評価内訳
項目別の評価
  • サービス4.23
  • 立地4.82
  • 部屋4.29
  • 設備・アメニティ3.99
  • 風呂3.66
  • 食事4.32

総合3

投稿者さんの プレミアホテル門司港 のクチコミ

投稿者さん 2020-01-30 21:33:08

サービス 本当に悪かった

Shocked by the rather rude waitress in the Italian restaurant who evidently tried to intimidate foreigners by speaking in Japanese only. (she would speak English, we later found out) And she would not wait just one minute for us to finish the small appetizer before pushing on to the next dish. Customers come to the hotel to have a good time, and not to be humiliated.

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評価
  • 総合3
  • サービス2
  • 立地5
  • 部屋5
  • 設備・アメニティ-
  • 風呂-
  • 食事2
旅行の目的
レジャー
同伴者
家族
宿泊年月
2020年01月
プレミアホテル門司港 2020-02-01 12:50:27


On behalf of Premier Hotel Mojiko, I would like to express my sincerest apologies for the sub-par service we have provided on the 27th of January.

We are taking your letter of concern into consideration on what is currently lacking in our team to ensure such regret from our guests never happen again.

I ask that, in the future, if and when you decides to visit Mojiko again, please give Premier Hotel Mojiko another chance.

If there are any other issues that was unsatisfactory to you, please contact us at: info-mojiko@premierhotel-group.com

Sincerest Apologies.

Portone
Captain,
Sze, Ricky Ho Ki

ご利用の宿泊プラン
【九州第3位受賞記念】“冬の食材フェア”関門食材と門司港イタリアンの共演 (夕朝食付
ご利用のお部屋
【ツイン 『関門海峡側』 22平米/BED110cm x 2台】