Dear valued guest, please accept our sincere apologies for any inconvenient matter occurred during your stay. We have informed the team to check and make sure that you deliver Dusit hospitality according to Dusit's standard to our guests. Thank you for letting us know so we can fix the issue. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager
総合3
ヒラメあぜさんさんの デュシタニ バンコク のクチコミ
今回娘との初めての2人海外旅行でした。
仕事でバンコクは10回程経験がありデュシタニは今回で3回目の宿泊。
娘はタイは初めてで老舗の雰囲気有る5つ星ホテル デュシタニを利用し、部屋はスイートタイプのラウンジ利用が出来る高級ルームでした。朝飯はやはりバンコクのホテルの中でも
なかなかで良かったです。ラウンジも落ち着いた大人の雰囲気の中で過ごす事ができ
これも良かったと感じております。
ただこれこればけの老舗のなおかつ日本人利用客が多い5つ星ホテルにしては
日本語が無理なく話せるスタッフがあまりにも少なく(到着日は日本人女性スタッフが1人
いましたが)英語が充分でない人には不自由かと思います。
又、昨年、一昨年と利用した時は違っていましたがチップを渡しても
< ありがとう サワディーカー >の返事がほとんど無く感じ悪く思いました。
こんなところからホテルのイメージも崩れるのかも? ですよね?
スタッフの対応も横柄な感じのするスタッフもいて娘を初めてバンコクに連れて行った
父親としては残念でした。ましてやバンコクを代表するホテルとして。
次回の機会があれば期待しましょう。
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
Dear valued guest, please accept our sincere apologies for any inconvenient matter occurred during your stay. We have informed the team to check and make sure that you deliver Dusit hospitality according to Dusit's standard to our guests. Thank you for letting us know so we can fix the issue. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back soon. With warmest regards, Sukanya Janchoo, General Manager