主要な婦長(着物を着て)チェックの間にあった無礼と傲慢。彼女は私たちがいっぱいの15分前に係員が割り当てられるのを待つことを主張した。我々は、我々は少し日本語を理解し、英語を話す係員を割り当てる必要がありませんでした、と説明した。幸いなことに、彼女は割り当てられた係員は親切でフレンドリーでした。我々は日本ほど使用におけるホスピタリティの高い標準への主要なホステスと態度はむしろ衝撃だった。 The leading matron (wearing a kimono) during check in was rude and arrogant. She insisted that we wait for a full 15 minutes before an attendant was assigned. We explained that we understand a little Japanese language and there was no necessity to assign an English speaking attendant. Fortunately the attendant she assigned was helpful and friendly. We have gotten so used to such a high standard of hospitality in Japan and the attitude of leading hostess was rather a shock.
サービス1
投稿者さんの 下呂温泉 水明館 のクチコミ
主要な婦長(着物を着て)チェックの間にあった無礼と傲慢。彼女は私たちがいっぱいの15分前に係員が割り当てられるのを待つことを主張した。我々は、我々は少し日本語を理解し、英語を話す係員を割り当てる必要がありませんでした、と説明した。幸いなことに、彼女は割り当てられた係員は親切でフレンドリーでした。我々は日本ほど使用におけるホスピタリティの高い標準への主要なホステスと態度はむしろ衝撃だった。
The leading matron (wearing a kimono) during check in was rude and arrogant. She insisted that we wait for a full 15 minutes before an attendant was assigned. We explained that we understand a little Japanese language and there was no necessity to assign an English speaking attendant. Fortunately the attendant she assigned was helpful and friendly. We have gotten so used to such a high standard of hospitality in Japan and the attitude of leading hostess was rather a shock.
レビューを評価してください
このレビューは参考になりましたか?
不適切なレビューを報告する
この度はお越しいただき、誠にありがとうございます。
しかしながら、チェックインの際、お時間を頂戴してしまった他、
スタッフの対応が行き届かず、誠に申し訳ございませんでした。
今後、この様な事がございませんよう、至急見直し改善に努めて参ります。
またお越しいただける機会を頂戴できますよう、
心よりお願い申し上げます。